2024. november 27., szerda

Smith Wigglesworth: Isus Hristos, Același Ieri, Azi și Veșnic

Smith Wigglesworth a fost un evanghelist și vindecător de credință din Yorkshire, Anglia , care a fost foarte influent în mișcarea penticostală . Din 1924 până în 1929, Wigglesworth a făcut un turneu în Statele Unite, slujind sub auspiciile sectei Adunările lui Dumnezeu pe care FF Bosworth a ajutat-o ​​să o promoveze și să o întemeieze. În unele dintre acele întâlniri de renaștere , Wigglesworth a făcut un turneu cu Bosworth .

Wigglesworth este renumit printre primii vindecători de credință pentru brutalitatea sa pe scenă. Metodele sale implicau adesea lovirea, palma sau lovirea cu pumnii în partea afectată a corpului . În mai multe rânduri, abordarea lui față de persoanele care sufereau de probleme de stomac a fost să le lovească cu pumnul în stomac, uneori cu atâta forță încât le-a propulsat prin încăpere. Când a fost contestat cu privire la aceasta, răspunsul lui a fost: „Nu îi lovesc, ci pe diavol”.

William Branham pare să fi plagiat elemente cheie din istoria lui Wigglesworth atunci când și-a creat personajul de scenă , inclusiv tema campaniei lui Wigglesworth , „Isus Christ the Same Yesterday, Today, and Forever”. Unele versiuni ale personajului lui William Branham au susținut că au fost însărcinate să vindece bolnavii a doua zi după moartea lui Wigglesworth, 13 martie 1947 , într-o încercare de a-și lega spiritual slujirea cu trecerea lui Wigglesworth și în conflict cu versiunile anterioare, cum ar fi personajul descris în lucrarea lui Branham. tractul , „Nu am fost neascultător de viziunea cerească” . Atât Branham, cât și Wigglesworth au împărtășit o problemă similară pentru un „vindecător de credință” : Wigglesworth și Branham nu au putut preveni moartea soțiilor lor. Drept urmare, Wigglesworth a susținut că a vorbit cu soția sa , Polly, după moartea acesteia , iar Polly l-a informat că nu vrea să se întoarcă la viața pe pământ. Când William Branham a modificat cronologia istorică pentru a include soția sa , moartea lui Hope Branham ca parte a personajului său de scenă , el a făcut acest lucru folosind asemănări cu personajul de scenă a lui Wigglesworth . Wigglesworth a susținut că, atunci când soția sa Polly a murit, el a stat lângă patul ei și a adus-o înapoi pentru o ultimă conversație. William Branham a folosit o poveste similară în a lui personaj de scenă după moartea lui Hope Branham . Incapabil să o vindece pe Hope de tuberculoză, Branham a susținut că i-a vorbit fie într-un vis , fie într-o viziune . Potrivit lui Branham, el a vizitat „palatele mari” din rai, iar Hope i-a spus că fiica sa decedată Sharon Rose și ea erau „mai bine decât tine”.

Smith Wigglesworth :
https://william-branham.org/site/research/people/smith_wigglesworth

Întrebarea 18 - De ce avem nevoie de mesaj?

 https://en.believethesign.com/index.php?title=Question_18_(ABM)_-_Why_do_we_need_the_message%3F

În continuare la întrebarea 15, „Ce doctrine cuprind mesajul?”, aș spune, cu respect, că nu ați răspuns la întrebare. Consider că mesajul WMB este complet lipsit de importanță pentru credința mea în Hristos și creșterea mea spirituală ca creștin.

Sunt de acord și nu contest faptul că WMB a făcut parte din progresia a ceea ce este acum Mișcarea Carismatică. Cu toate acestea, înclinația lui pentru doctrină ciudată și semănatul de discordie între frați a dus în mare măsură la eliminarea lui din memoria colectivă a bisericii. Alții în dezvoltarea mișcării penticostale/carismatice au jucat un rol mai mare decât WMB.

WMB nu a început mișcarea penticostală. Și mai sunt și alții înainte și după WMB care au avut o influență cel puțin la fel de mare ca și el. WMB a făcut parte din ceea ce se numește „primul val” al penticostalismului. Aceasta a început cu reînnoirea Azusa și a rezultat în bisericile clasice penticostale („înnoirea penticostală”). Publicul lui WMB a fost în cea mai mare parte cei din penticostalismul clasic. Cu siguranță, slujirea WMB a avut un impact mult mai mic decât trezirea Azusa în sine, care a inițiat mișcarea penticostală. Primul val a dus la aproximativ 65 de milioane de aderenți în prezent.

„Al doilea val” au fost carismaticii din bisericile principale (reînnoirea carismatică). WMB nu a avut un rol semnificativ în cel de-al doilea val și a interacționat doar pentru scurt timp cu câțiva dintre primii jucători. Al doilea val a măturat toate confesiunile majore non-penticostale pentru a ajunge astăzi la 175 de milioane de carismatici.

„Al treilea val” (sau reînnoirea neoharismatică) a luat naștere la Fuller Theological Seminary în 1981 sub slujirea în clasă a lui John Wimber, fondatorul mișcării Vineyard. Al treilea val a ajuns acum la 295 de milioane de neo-carismatici, mai mare decât cele două valuri anterioare combinate.

Aceste statistici sunt preluate din cartea lui Vinson Synan - The Century of the Holy Spirit: 100 Years of Penticostal and Charismatic Renewal.

Este interesant de menționat că WMB este menționat de 24 de ori în cartea lui Synan, dar Oral Roberts este menționat de 207 ori. Debutul slujirii de televiziune a lui Oral Roberts este creditat cu aducerea vindecării divine în camerele de zi ale poporului american și el a avut un impact mult mai mare și de durată asupra mișcării penticostale decât WMB.

Ați afirmat în răspunsul la întrebarea 15 că:

„Mesajul este precursorul, nu fratele. Branham. Mesajul fratelui Branham, în forma sa de bază, este cunoscut și a avut un impact asupra unei mari părți a creștinismului.”

„Mesajul... este spus chiar în Biblie”.

Petru ne spune că „ Puterea Sa divină ne-a dat tot ce avem nevoie pentru o viață evlavioasă, prin cunoașterea Acela care ne-a chemat prin propria slavă și bunătate. Prin acestea, El ne-a dat făgăduințele Sale foarte mari și prețioase, pentru ca prin ele. poți participa la natura divină, scăpând de stricăciunea din lume cauzată de dorințe rele ” (2 Petru 1:3-4) .

Nu am nevoie de mesajul WMB. Toți credincioșii au acces la tot ce este necesar pentru viață și evlavie. Evident, alegem dacă Îl urmăm pe Hristos sau nu.

De ce trebuie să ascult de WMB? Pavel ne reamintește că nu ar trebui să se mai laude cu conducătorii umani. Toate lucrurile sunt ale noastre, fie că sunt Pavel, fie Apolo, fie Chifa, fie lumea, fie viața, fie moartea, fie prezentul, fie viitorul – toate sunt lucruri ale noastre și noi suntem ai lui Hristos, iar Hristos este a lui Dumnezeu. (1 Corinteni 3:21-23)

După cum S-a rugat Isus, „ aceasta este viața veșnică: să te cunoască pe Tine, singurul Dumnezeu adevărat, și pe Isus Hristos, pe care L-ai trimis Tu ”. (Ioan 17:3)

Pavel ne spune că am fost incluși în Hristos când am auzit mesajul adevărului, Evanghelia mântuirii noastre. Când am crezut, am fost marcați în Hristos cu o pecete, Duhul Sfânt promis, care este un depozit care garantează moștenirea noastră până la răscumpărarea celor care sunt în stăpânirea lui Dumnezeu – spre lauda slavei Sale. (Efeseni 1:13-14)

Cei care sunt conduși de Duhul lui Dumnezeu sunt copiii lui Dumnezeu. Duhul pe care l-am primit nu m-a făcut rob, ca să trăiesc din nou cu frică; mai degrabă, Duhul pe care l-am primit a făcut ca mine să fiu înfiiat. Și prin el strig: „Tată, Părinte”. Duhul însuși mărturisește împreună cu duhul meu că sunt copilul lui Dumnezeu. (Romani 8:14-16)

Nu mi-ați spus ce este în mesajul WMB în care trebuie să cred (altul decât Biblia în sine). Dar din moment ce cred în Biblie, din moment ce sunt un urmaș al lui Hristos, din moment ce am fost pecetluit de Duhul Sfânt, nu înțeleg de ce trebuie să ascult predicile WMB.

Întrebarea mea pentru tine, în lumina sensului simplu al scripturilor, este... De ce trebuie să ascult mesajul lui William Branham?

Shalom,

BTS

Răspuns

BTS,

Voi încerca să-ți răspund mai clar dacă nu ai reușit să găsești din declarațiile mele anterioare care este răspunsul. Pot să înțeleg că este probabil destul de diferit de ceea ce ați auzit de la idolatri, așa că permiteți-mi să încerc să fiu cât mai clar posibil, astfel încât să nu credeți că încerc să evit întrebarea.

Ceea ce credem că a fost mesajul lui, este ceea ce putem vedea că Biblia spune că a fost. Există doar câteva scripturi care fac asta. Mesajul nu este fiecare cuvânt și predică, frate. Branham a predicat, spre deosebire de ceea ce au făcut idolatrii din asta. Nu este vocea lui sau benzile magnetice sau cuvântul rostit. Mesajul este revelația din spatele acestor lucruri și este posibil să ai acel mesaj și să nu fi auzit vreo casetă sau să citești o carte vorbită în viața ta.

frate Branham a primit mesajul său direct din Biblie. Putem face același lucru fără a folosi casetele și mesajele lui și un mijlocitor. Relația noastră este cu Hristos, nu cu Hristos prin frate. Branham.

Care a fost mesajul lui Ioan Botezătorul? „Pregătiți calea Domnului”. El „a întors inima părinţilor către copii”. Biblia ne definește care a fost mesajul lui. Mesajul Lui de a se pregăti pentru venirea lui Hristos. Biblia ne definește și ceea ce frate. Mesajul lui Branham a fost.

Maleahi 3:4-6 spune: „El va întoarce inimile copiilor către părinţi”. Credem că acesta este miezul mesajului, un apel către oameni să se întoarcă la rădăcinile creștinismului, la o formă adevărată de creștinism precum biserica primară. Credem frate. Mesajul lui Braham este vocea din Apocalipsa 18:4 care spune „Ieșiți din ea, poporul Meu, ca să nu fiți părtași la păcatele ei”, pe care o interpretăm ca o chemare pentru credincioși să părăsească confesiunile. Aceasta este direct legată de Maleahi 3:4-6. Credem că vocea este mesajul adevărului, nu vocalizările unei persoane. Credem că vocea din Apocalipsa 18:4 este aceeași voce ca și Apocalipsa 10:7. În zilele vocii, taina lui Dumnezeu se va împlini. Credem că William Branham a fost tunetul din Apocalipsa 6:1 și vocea din Apocalipsa 6:7. Aceste versete îl leagă ambele de revelația celor șase peceți. (El nu a deschis sigiliile, ci Iisus Hristos.)

Acestea sunt singurele versete pe care le folosim pentru a interpreta care a fost mesajul. Ce alte mijloace scripturale există pentru a-l defini Noi suntem credincioși în Biblie, nu idolatri? Din aceste versete, interpretăm că mesajul său a fost să cheme Biserica Creștină să se pregătească pentru a doua venire a Domnului, prin întoarcerea la credința și forma bisericii primare. Acesta este mesajul.

Acum, dincolo de asta, el a predicat foarte multe lucruri. Dar nu acesta a fost mesajul. Celelalte lucruri pe care le-a predicat au fost un produs al mesajului, și nu mesajul în sine. Sper că îmi înțelegi semantica. Pentru mine și pentru cei care cred ca mine, aceasta este o distincție importantă. Așa că ați întrebat „care este mesajul?” și am făcut tot posibilul să răspund. Dacă vrei să intri în doctrinele pe care le-a predicat ca urmare a mesajului său, mă bucur să fac și asta.

Argumentul meu pentru voi este următorul: mesajul Său, așa cum v-am definit pentru voi, poate fi urmărit în toată mișcarea carismatică și i se acordă un larg credit în creștinismul carismatic ca profesor cheie și definitor al doctrinei restaurației creștine. Am furnizat mai multe referințe anterior, dar dacă aș putea să vă îndrept către una pe care s-ar putea să o găsiți deosebit de iluminatoare, ar fi „New Charistimatics” de Michael Moriarty. frate Branham însuși nu este atât de cunoscut, sunt de acord. Dar el este încă cunoscut. Alți bărbați au fost și sunt mai influenți decât el, precum Papa. Dar Biblia spune și despre asta.

Există o eroare logică în poziția ta. (Nu mă refer la asta personal, doar observând.) Tu leagă frate. Branham către Mișcarea Ploii Târzii și Fiii Manifestați ai lui Dumnezeu, totuși spun că nu are nicio moștenire în afara mișcării Branham. Mișcarea pentru Ploaia Târzie a influențat bisericile, biserica influențată de Fiii lui Dumnezeu Manifestați (aceasta ar fi de la Asociația Profeților și Viilor din Kansas City) și Mișcarea Cuvântului Credinței (care este o verișoară cu Fiii lui Dumnezeu Manifestați) sunt majoritatea non- creștinismul carismatic confesional. Dacă introduceți bisericile influențate de Evanghelia prosperității, care sunt slab legate de Fr. Învățăturile lui Branham, devine majoritatea covârșitoare. În plus, printr-una dintre călătoriile mele misionare, am fost surprins să-l găsesc pe Fra. Învățăturile lui Branham într-un flux al creștinismului mesianic și i-au atribuit în mod deschis învățăturile.

Spuneți că William Branham nu a avut un rol semnificativ în al doilea sau al treilea val - și aveți dreptate că el personal nu a avut-o. El nu a crezut Evanghelia în același mod ca al doilea și al treilea val. Nici eu nu. Dar unele dintre învățăturile sale au intrat cu siguranță în acele mișcări. Faceți referire la Vineyard Association - nu sunteți de acord că nu aderă la unele dintre Bro. Învățăturile lui Branham? În anii 1980, Profeții din Kansas City au fuzionat cu Vineyard Association și, împreună cu ei, au importat un număr destul de mare de Bro. învățăturile lui Branham. Asociația Vineyard, în forma sa actuală, este încă influențată de teologia Fiilor Manifestați ai lui Dumnezeu. Vă rog să nu credeți că susțin nimic din toate acestea, doar relatez istoria. frate Branham nu este în niciun caz o figură centrală în mișcarea carismatică, dar învățăturile sale de bază sunt, cu siguranță, încă acceptate și predate pe scară largă în interiorul lor și fără ca numele său să fie atașat acestora.

Poate că tu și cu mine suntem mai de acord decât credeți. Sunt de acord, mesajul este în Biblie. Trebuie să auzi frate? Branham să fie salvat? Femeie. Trebuie să-l auzi pentru a merge în răpire? Femeie. Numai idolatrii au crezut vreodată altfel. Dar ai nevoie de ceea ce este în Biblie, ceea ce cred că a arătat el. Ai nevoie de ceea ce arăta el.

Dacă ar fi să rezum mesajul, aș spune că este acesta, citându-l pe Bro. Branham "Avem o singură speranţă. Întoarce-te la Cuvânt!"

Vezi tu frate. Branham este în antiteză cu întoarcerea la Cuvânt. Aș spune asta, modul în care Eddie Byskal și mare parte din mișcarea Branham îl privesc pe fratele. Branham și învățăturile sale sunt absolut antitetice față de întoarcerea la Cuvânt. Dar nu toți suntem așa. Ei cred frate. Branham a adus o mulțime de noi învățături unice care trebuie analizate în funcție de modul în care a vorbit și a acceptat literal. De fapt, frate. Branham a predat foarte puține doctrine unice sau noi. El arăta mai degrabă spre multe dintre doctrinele deja stabilite pe care ar trebui să le acceptăm. Și, cu adevărat, inițiatorii acelor doctrine i-au învățat mai clar și mai detaliat decât fra. Branham a făcut-o.

Vă rog să nu luați ceea ce vă spun ca pe un atac personal. Nu vreau să spun așa. Ai fost într-adevăr parte dintr-un cult. Dacă m-ai fi întrebat acum zece ani dacă ești într-un cult, ți-aș fi spus că da atunci. Multe dintre bisericile cu mesaje sunt așa. Dar nu suntem toți așa. Sunt mulți dintre noi care probabil nu sunt foarte diferiți decât ești acum. Și credem ceea ce credem ca urmare a lui William Branham.

Voi încerca să explic din nou ce credem noi și ce frate. Branham a predat. Ești mântuit prin credință, un dar gratuit, prin credința și botezul în numele lui Isus Hristos pentru iertarea păcatelor tale. Atunci vei primi darul duhului sfânt. Nu există nicio legătură, nu are legătură cu cât de bine vă trăiți viața sau dacă credeți sau nu în sămânța șarpelui sau în orice altă doctrină decât pocăința și mântuirea. Și în această stare ești mântuit, îndreptățit și ești spălat în sângele mielului. Foarte mulți oameni cad în această primă stare. Dar există o stare superioară, iar acea stare superioară este clarificată în scripturi și își are rădăcinile în învățăturile lui John Wesley. Pentru a merge în răpire, trebuie de asemenea să fim pe deplin sfințiți. Sfințirea se realizează prin ascultarea sau trăirea Cuvântului lui Dumnezeu. Pe măsură ce Cuvântul lui Dumnezeu este revelat progresiv, noua revelație trebuie de asemenea să fie acceptată și aplicată pentru a continua sfințirea noastră. Deci, în măsura în care frate. Branham ne-a cumpărat adevăr și revelație suplimentară, care sunt stabilite de Cuvântul lui Dumnezeu, trebuie să le aplicăm și în viața noastră. frate Mesajul central al lui Branham ne-a adus două lucruri cheie pe care trebuie să le aplicăm vieților noastre. Lăsați în urmă sistemele denominaționale și reveniți la forma creștinismului timpuriu. Aceste elemente ale lui Bro. Învățăturile lui Branham sunt direct din Biblie, așa că a crede asta înseamnă a crede Biblia. Fie că crezi pentru că ai auzit-o de la fratele. Branham sau crezi asta pentru că ai auzit-o prin alte mijloace, asta nu este relevant.

Așa că mă întrebați „De ce trebuie să ascult mesajul lui William Branham?” Dacă acceptați modul în care v-am definit mesajul, v-aș răspunde așa. Ai nevoie de mesajul lui ca să te poți pregăti pentru răpire, despărțindu-te de crezurile omului și de liturgia confesiunilor și să crezi Biblia în forma ei pură. Dacă Îl slujești pe Dumnezeu din toată inima și sufletul tău în acest fel, El te conduce în tot adevărul, adevărul prin care suntem sfințiți. Fiind astfel sfințit prin ea, vei fi gata pentru răpire. frate Branham nu ne-a adus tot adevărul, dar ne-a adus ceva. Nu este posibil să fii pe deplin sfințit de învățăturile lui William Branham, nici nu este posibil să fii pe deplin sfințit fără doctrinele și învățăturile cheie ale lui William Branham (dar dacă accepți acele doctrine și învățături cheie ale lui William Branham sau o altă sursă este irelevant.)

Cu respect,

ABM

Urmare

Cum m-am mai gândit puțin la asta, am vrut să vă ofer un exemplu.

frate Branham a predicat ordinea bisericii. Poate că știți deja, dar asta era pentru a trata o problemă specifică din Tabernacolul Branham. Ordinea Bisericii este de fapt contrară învățăturilor apostolului Pavel cu privire la darurile Duhului. Cu toate acestea, idolatorii au luat ordinea bisericii și au aplicat-o pe scară largă în mișcarea Branham, în măsura în care devenise într-adevăr o liturghie cheie a unor secte ale mișcării Branham. Întotdeauna scoau lucrurile din context și încercau să-l facă pe Bro. Declarațiile lui Branham mai mari decât Cuvântul lui Dumnezeu. Port. Don Ruddel, de exemplu, a refuzat să pună în aplicare ordinea bisericii din acest motiv. A fost unul dintre bărbații care au vorbit la Bro. înmormântarea lui Branham. Aș putea enumera diferiții slujitori din acel moment care au respins-o pentru biserica lor și idolatrii care au înnebunit pentru că au refuzat. Știu că ai spus că oamenii nu l-au contestat pe frate. Branham trăia în acele zile, dar acest lucru este greșit. A fost provocat și s-a răzgândit cu privire la o serie de lucruri ca urmare a acestor provocări. Ordinea bisericii este un exemplu în acest sens. Ordinea bisericii nu era mesajul, ordinea bisericii era de fapt nescripturală și greșită.

Cu respect,

ABM

 

2024. november 26., kedd

Întrebarea 17 - Misterul pietrei de temelie goală

 https://en.believethesign.com/index.php?title=Question_17_(ABM)_-_The_Mystery_of_the_Empty_Cornerstone

Stimate ABM,

Referitor la ultimul tău comentariu - că ar trebui să acceptăm răspunsul care împacă convingerile WMB - trebuie să iau declarațiile lui în concordanță cu alte afirmații similare pe care le-a făcut. Când face comentarii care descriu doctrina Treimii drept „păgână”, „a diavolului” (Așa zice Domnul) sau „politeistă”, trebuie să-l cred când mai spune că dacă crezi în doctrina Treimii că ești pierdut. Este în concordanță cu celelalte comentarii ale lui. Cred că greșește complet, dar s-a contrazis foarte des. De asemenea, este în totală opoziție cu viziunea pe care a avut-o. În cele din urmă vom ajunge la unele dintre problemele doctrinare în viitor, dar nici măcar nu sunt aproape de a epuiza multele probleme legate de slujirea profetică a WMB (sau mai degrabă lipsa acesteia) și, de asemenea, credibilitatea lui.

Următoarea este o altă problemă care m-a nedumerit și, din nou, pare să indice că WMB inventează lucrurile (pe care îl consider un caz clar în care el a spus o minciună).

În 1953, WMB a povestit despre a pune înregistrarea unei viziuni în piatra de temelie a Tabernacolului Branham:

Și acum să termin de spus această viziune. L-am văzut deschizându-se în fața mea. Și un om a venit la mine; Avea niște foi de hârtie. Şi El a luat cearşafurile acelea; El a spus: „Atât de mult încât te gândeai la ce va fi viitorul tău”, și i-a aruncat așa, iar ei s-au înălțat în ceruri. L-am scris aici în Biblie. Așa cum aș fi așezat acolo în piatra unghiulară, ceea ce va avea loc în ultimele zile; și toată lumea știe ce a fost; a fost doar Cuvântul. Va fi chiar așa. (53-0329)

A repetat asta de multe ori. Iată o altă povestire de 10 ani mai târziu:

Îmi amintesc cum mă rugam, și chiar aici, în aceste buruieni, chiar aici, unde se află acest amvon acum, cam acolo unde este, acolo am condus un mic țăruș unde știam să pun amvonul. Domnul Dumnezeu mi-a dat locul acesta. Da, domnule. Acum, chiar acolo în piatra unghiulară se află mărturia mea despre o viziune în dimineața în care am pus-o, când cu greu puteam să mă gândesc atunci, am spus: „Acesta nu este cortul tău, ci fă lucrarea unui evanghelist”, a spus El. M-am uitat afară și am văzut toată lumea acolo, și cerul albastru strălucitor și oameni care veneau de pretutindeni; stă acolo în piatra de temelie. Cât de puțin credeam că se va întâmpla asta, deși viziunea spunea așa; dar nu eșuează, oricum va fi acolo. (63-0724)

La sfârșitul anilor 1970, cineva a alergat cu o mașină în colțul din față al Tabernacolului Branham, chiar acolo unde era piatra de temelie. Ca urmare a deteriorării structurale, piatra de temelie originală a trebuit să fie înlocuită.

Am vorbit cu o persoană care a fost prezentă când piatra de temelie originală a fost îndepărtată. Toată lumea era încântată pentru că urmau să vadă din prima mână profeția lui William Branham pe foaia Bibliei sale care a fost plasată acolo când piatra de temelie a fost pusă inițial.

Piatra de temelie a fost îndepărtată și demontată cu mare grijă. Mulțimea care stătea în jur era în mare așteptare. Practic, întreaga congregație a Tabernacolului Branham (o mulțime de aproximativ 200 de persoane) a fost acolo pentru a asista la eveniment.

Și când au deschis piatra de temelie, ce au găsit?

Nimic! Nu exista Biblia. Nu era nicio profeție scrisă pe foiță. Nu exista o carte de profeții. Nu era nici măcar o bucată de hârtie cu scrisul de mână al lui William Branham.

Desigur, niciunul dintre adepții săi nu putea să creadă că William Branham, profetul lor, ar fi fost necinstit cu privire la ceva atât de important. Așa că teoriile conspirației au abundat, cei mai mulți crezând în cele din urmă că Dumnezeu a luat-o într-o altă dimensiune, similar cu ceea ce s-a întâmplat cu tablele de aur ale lui Joseph Smith.

A fost aceasta încă o minciună a lui William Branham? De ce a spus el că a pus o Biblie cu o profeție în piatra de temelie, când dovezile sunt clare că nu a făcut-o?

Shalom,

BTS

Răspuns

BTS,

Vă mulțumim pentru dialogul dumneavoastră continuu.

Intrarea în Divinitate este un subiect major și asta se află într-adevăr în centrul ultimei tale întrebări. Așa că permiteți-mi să mă extind puțin asupra asta. Rețineți că există un număr mare de credincioși ai mesajului care cred în felul pe care îl voi explica. Idolatrii resping în general acest lucru.

frate Declarațiile lui Branham despre Dumnezeire au fost incomplete. Pe față, el părea să creadă în general în versiunea Unicității. Cu toate acestea, el nu a fost de acord cu Unicitatea, dar nu a oferit niciodată o explicație solidă de ce. El a spus frecvent că Isus este Dumnezeu, dar a mai spus că Isus nu este Dumnezeu. El a respins Trinitatea în întregime. Era sigur că Trinitatea și Unitatea erau greșite, dar fie nu era foarte sigur ce era corect, fie îi era frică să spună asta deschis. Așa interpretăm noi frate. Învățăturile lui Branham despre Dumnezeire. Deci, pe Dumnezeu, frate. Branham ne-a spus ce este în neregulă, dar el nu ne-a spus clar ce este bine în vreun mod semnificativ sau scriptural. (El a afirmat ce era corect în diferite momente, dar doar în treacăt) Dacă ai fi ascultat doar de idolatri, ai fi avut „Iehova din vechime este Isus din nou”, că Trinitatea era a diavolului și alte citate similare. Este trist că nu au putut să fie sinceri în legătură cu fratele. Învățăturile lui Branham și recunosc că nu au fost pe deplin dezvoltate.

Acum, unii oameni au spus: „Frate Branham, tu ești un „Doar Isus”.

Vreau să spun că este o greșeală. Nu sunt „Doar Isus”.

Cineva spune: „Frate Branham, ești un trinitar?”

Ei bine, domnule. Nu sunt un trinitar

- Dumnezeirea explicată (61-0425B) (o predică în care nu a dat nicio bază scripturală pentru credințele sale despre Dumnezeire)

Credem că mesajul său nu a inclus o doctrină complet definită a Dumnezeirii. Cu siguranță nu unul bazat pe scripturi. El știa ce era în neregulă, dar nu era sigur despre ce era bine. Credem că fratele Branham nu avea o înțelegere deplină a Dumnezeirii.

Pentru a da o afirmație foarte precisă: dacă cineva are ocazia să înțeleagă Dumnezeirea în mod corespunzător (o oportunitate pe care puțini oameni o au în vremurile moderne) și o respinge, aceasta ar însemna respingerea lui Isus și, cu adevărat, ar fi hulire. Dar dacă nu au știut niciodată mai bine de la început sau nu au reușit să-l înțeleagă în modul în care a fost explicat, ei pot fi totuși salvați. Toate acestea se împacă cu ceea ce fratele Branham a crezut și a învățat. Pentru că, cu siguranță, a lăsat ușa deschisă trinitarienilor pentru a fi mântuiți, așa cum ați citat dvs. Nu cred că era un nebun, avea ceva logică în minte în spatele a ceea ce spunea.

Fratele Branham era în dreptul său de a condamna doctrina trinității ca fiind o învățătură falsă. A fost inventat de cler în secolele II și III de creștinism. Apostolii nu au predat-o niciodată. Oamenii care au acceptat-o ​​și au știut mai bine L-au respins pe Hristos.

Efeseni 1:3 Binecuvântat să fie Dumnezeu și Tatăl Domnului nostru Isus Hristos

2 Corinteni 5:19 Dumnezeu era în Hristos, împăcând lumea cu Sine

1 Ioan 5:30 Eu însumi nu pot să fac nimic; după cum aud, judec; şi judecata mea este dreaptă; pentru că nu caut voia mea, ci voia Tatălui care M-a trimis.

Matei 19:17 El i-a zis:,,De ce mă numeşti bun? nu există nimic bun decât unul, adică Dumnezeu

1 Corinteni 15:47 Primul om este de pe pământ, pământesc; al doilea om este Domnul din ceruri.

1 Corinteni 15:21 Căci, întrucât prin om a venit moartea, prin om a venit și învierea morților.

Sper totuși că, dacă nu altceva, cel puțin vă demonstrez că există credincioși ai mesajului care nu cred mesajul în modul în care îl interpretați.

Piatra de temelie

Unul dintre martorii oculari ai deschiderii pietrei de temelie a colaborat cu mine în corespondența mea cu dumneavoastră. Mă tem că ai de fapt niște fapte lipsă. Ziua lui Bro. Înmormântarea lui Branham (nu înmormântarea, înmormântarea), un grup de bărbați a luat un ciocan-pilot și a săpat piatra de temelie.

Au săpat în jurul clădirii pentru a coborî până la fundație, apoi, folosind ciocanul cric, au tăiat blocurile de beton pentru a examina ce era în ele. Blocurile erau blocuri tipice de beton cu două cale mari în fiecare. Blocurile în cauză erau ușor sub nivelul solului. În interiorul a trei blocuri diferite au găsit niște resturi de nerecunoscut, cum ar fi pietre, pietre, pământ și unul în special au găsit o cutie de tablă. Capacul cutiei nu fusese sigilat. Înăuntrul cutiei nu mai era decât ciupercă, orice ar fi fost acolo s-a deteriorat complet. Bărbații care l-au dezgropat au fost devastați. Ei au crezut că vor găsi o profeție ascunsă cu privire la întoarcerea fratelui. Branham.

În afară de cutia de tablă, în blocurile de beton nu mai era nimic altceva decât resturi degradate. Cutia de conserve nu era suficient de mare pentru a ține o Biblie de dimensiuni normale. Așa că credem că Biblia trebuie să fi fost pusă în bloc nesigilat și neprotejat. Expusă la umiditate, hârtia se va degrada în două până la șase săptămâni. Pielea, presupunând că învelișul biblic era din piele, s-ar degrada în aproximativ 25 de ani. Biblia ar fi fost acolo de 32 de ani în momentul în care a fost dezgropată. Clădirea fusese inundată în 1937 și a fost sub apă pentru multe zile. Pare complet rezonabil să presupunem că resturile din bloc erau biblia și hârtiile descompuse.

Deci piatra de temelie fusese deja săpată înainte ca mașina să lovească clădirea. A fost a doua oară când a fost dezgropat. Martorul pe care l-ați intervievat pentru a obține faptele dumneavoastră se afla în Arizona la momentul înmormântării. Ne amintim că am râs despre oamenii care au săpat piatra de temelie în 1978 și nu au găsit nimic. Billy Paul și Willard Collins erau amândoi conștienți de prima dezgropare a pietrei de temelie. În acel moment, ei au crezut că descoperirea anterioară era colțul greșit.

Foarte interesant, frate. Branham spusese de mai multe ori „Dacă nu mă crezi, du-te să sapă piatra de temelie”. Exact asta au făcut necredincioșii. Idolatorii sunt ceea ce au fost.

În plus, cred că te înșeli când spui că a fost o Biblie în piatra de temelie.

Concluzie

Te întrebi „A fost aceasta încă o minciună a lui William Branham?” Răspuns: Nu. Vă întrebați: „De ce a spus el că a pus o Biblie cu o profeție în piatra de temelie, când dovezile sunt clare că nu a făcut-o?” Există dovezi, pur și simplu nu ești conștient de ele.

Cred că încerci să fii sincer în lucrurile pe care le prezinți, dar există diverse lucruri în care pur și simplu nu cunoști toate faptele. Nu este vina ta. Este vina așa-zișilor slujitori care v-au învățat versiunea lor întortocheată a Evangheliei. Vă rugăm să nu luați asta ca pe o pedeapsă, dar vă sugerez că poate sunteți puțin prea încrezător în unele dintre declarațiile pe care le faceți pe site-ul dvs. și nu lăsați deschisă posibilitatea unor explicații alternative.

Salutări calde,

ABM

Urmare

BTS,

Scuzele mele, am spus „În plus, cred că te înșeli când spui că a fost o Biblie în piatra de temelie”. Este incorect, pur și simplu nu este în ghilimele pe care le-ați furnizat. Am verificat acest lucru cu un alt ministru pentru a confirma frate. Branham a spus că era o Biblie în piatra de temelie.

Cu respect,

ABM

Răspunsul BTS la urmărirea ABM

Este interesant că niciun cuvânt despre această expediție pentru a intra în piatra de temelie nu a fost vreodată legat de nimeni. Billy Paul nu a menționat-o niciodată. Nu a fost menționat congregației adunate la Branham Tabernacle în anii '70.

Sunt conștient că oamenii sunt pregătiți să mintă pentru a încerca să facă mesajul să pară adevărat sau să își protejeze poziția. Mesajul meu pastorul m-a mințit de mai multe ori. Am refuzat să cred la început dar, în cele din urmă, dovezile au fost clare că a mințit.

Avem exemple online în care oamenii au fotografii photoshopate pentru a face să pară că fotografia de la Houston se află într-adevăr în Sala de Artă Religioasă (complet fictivă) din Washington, DC. Iată imaginea photoshopată și originalul unui exemplu - http://en.believethesign.com/index.php/Games_that_message_people_play

Așa că vă rog să mă iertați când spun că nu am încredere că oamenii care spun că au deschis piatra de temelie „adevărată” spun adevărul. Cred că este mai probabil să mintă.

Mă uimește că, cu numeroasele referințe pe care WMB le-a făcut la lista sa de profeții, orice înregistrare scrisă a profețiilor din 1933 este la fel de evazivă ca tablele de aur ale lui Joseph Smith.

BTS

Răspuns ABM la BTS

BTS,

Înțeleg dacă nu vrei să mă crezi. Dar noi, martorul nostru, avem încredere în ceea ce au văzut ochii lui și în ceilalți oameni care au fost prezenți când s-a întâmplat. Celălalt relatare a martorilor oculari nu ți-a oferit nicio dovadă mai solidă despre relatarea lor decât am avut mine. Deci, nici unul dintre noi nu poate produce altceva decât o relatare a unui martor ocular, voi lăsa totul așa.

În orice caz, chiar dacă vreți să ne ignorați poziția, hârtia și pielea ar fi fost complet degradate până în 1978. Există o explicație complet plauzibilă cu privire la motivul pentru care nu a fost găsită în piatra de colț când a fost dezgropată. Spre deosebire de Joseph Smith, fratele. Branham's nu avea tăblițe făcute din aur care să prevină degradarea.

Sunt de acord că este neobișnuit că Billy Paul nu poate pune pur și simplu o fotocopie a foii Bibliei tatălui său online, astfel încât să o putem vedea. De asemenea, am auzit atât de multe „legende frate Branham” inventate de oameni, încât știu că multe sunt basme inventate. Multe dintre ele nu sunt reale. De aceea atât de mulți dintre noi am trecut mai departe. frate Branham a dispărut și nu tot ceea ce a făcut sau a spus este de apărat. Nu ți-aș da relatări ale martorilor oculari decât dacă aș avea încredere în ele.

Cu respect,

ABM