2024. november 26., kedd

Întrebarea 17 - Misterul pietrei de temelie goală

 https://en.believethesign.com/index.php?title=Question_17_(ABM)_-_The_Mystery_of_the_Empty_Cornerstone

Stimate ABM,

Referitor la ultimul tău comentariu - că ar trebui să acceptăm răspunsul care împacă convingerile WMB - trebuie să iau declarațiile lui în concordanță cu alte afirmații similare pe care le-a făcut. Când face comentarii care descriu doctrina Treimii drept „păgână”, „a diavolului” (Așa zice Domnul) sau „politeistă”, trebuie să-l cred când mai spune că dacă crezi în doctrina Treimii că ești pierdut. Este în concordanță cu celelalte comentarii ale lui. Cred că greșește complet, dar s-a contrazis foarte des. De asemenea, este în totală opoziție cu viziunea pe care a avut-o. În cele din urmă vom ajunge la unele dintre problemele doctrinare în viitor, dar nici măcar nu sunt aproape de a epuiza multele probleme legate de slujirea profetică a WMB (sau mai degrabă lipsa acesteia) și, de asemenea, credibilitatea lui.

Următoarea este o altă problemă care m-a nedumerit și, din nou, pare să indice că WMB inventează lucrurile (pe care îl consider un caz clar în care el a spus o minciună).

În 1953, WMB a povestit despre a pune înregistrarea unei viziuni în piatra de temelie a Tabernacolului Branham:

Și acum să termin de spus această viziune. L-am văzut deschizându-se în fața mea. Și un om a venit la mine; Avea niște foi de hârtie. Şi El a luat cearşafurile acelea; El a spus: „Atât de mult încât te gândeai la ce va fi viitorul tău”, și i-a aruncat așa, iar ei s-au înălțat în ceruri. L-am scris aici în Biblie. Așa cum aș fi așezat acolo în piatra unghiulară, ceea ce va avea loc în ultimele zile; și toată lumea știe ce a fost; a fost doar Cuvântul. Va fi chiar așa. (53-0329)

A repetat asta de multe ori. Iată o altă povestire de 10 ani mai târziu:

Îmi amintesc cum mă rugam, și chiar aici, în aceste buruieni, chiar aici, unde se află acest amvon acum, cam acolo unde este, acolo am condus un mic țăruș unde știam să pun amvonul. Domnul Dumnezeu mi-a dat locul acesta. Da, domnule. Acum, chiar acolo în piatra unghiulară se află mărturia mea despre o viziune în dimineața în care am pus-o, când cu greu puteam să mă gândesc atunci, am spus: „Acesta nu este cortul tău, ci fă lucrarea unui evanghelist”, a spus El. M-am uitat afară și am văzut toată lumea acolo, și cerul albastru strălucitor și oameni care veneau de pretutindeni; stă acolo în piatra de temelie. Cât de puțin credeam că se va întâmpla asta, deși viziunea spunea așa; dar nu eșuează, oricum va fi acolo. (63-0724)

La sfârșitul anilor 1970, cineva a alergat cu o mașină în colțul din față al Tabernacolului Branham, chiar acolo unde era piatra de temelie. Ca urmare a deteriorării structurale, piatra de temelie originală a trebuit să fie înlocuită.

Am vorbit cu o persoană care a fost prezentă când piatra de temelie originală a fost îndepărtată. Toată lumea era încântată pentru că urmau să vadă din prima mână profeția lui William Branham pe foaia Bibliei sale care a fost plasată acolo când piatra de temelie a fost pusă inițial.

Piatra de temelie a fost îndepărtată și demontată cu mare grijă. Mulțimea care stătea în jur era în mare așteptare. Practic, întreaga congregație a Tabernacolului Branham (o mulțime de aproximativ 200 de persoane) a fost acolo pentru a asista la eveniment.

Și când au deschis piatra de temelie, ce au găsit?

Nimic! Nu exista Biblia. Nu era nicio profeție scrisă pe foiță. Nu exista o carte de profeții. Nu era nici măcar o bucată de hârtie cu scrisul de mână al lui William Branham.

Desigur, niciunul dintre adepții săi nu putea să creadă că William Branham, profetul lor, ar fi fost necinstit cu privire la ceva atât de important. Așa că teoriile conspirației au abundat, cei mai mulți crezând în cele din urmă că Dumnezeu a luat-o într-o altă dimensiune, similar cu ceea ce s-a întâmplat cu tablele de aur ale lui Joseph Smith.

A fost aceasta încă o minciună a lui William Branham? De ce a spus el că a pus o Biblie cu o profeție în piatra de temelie, când dovezile sunt clare că nu a făcut-o?

Shalom,

BTS

Răspuns

BTS,

Vă mulțumim pentru dialogul dumneavoastră continuu.

Intrarea în Divinitate este un subiect major și asta se află într-adevăr în centrul ultimei tale întrebări. Așa că permiteți-mi să mă extind puțin asupra asta. Rețineți că există un număr mare de credincioși ai mesajului care cred în felul pe care îl voi explica. Idolatrii resping în general acest lucru.

frate Declarațiile lui Branham despre Dumnezeire au fost incomplete. Pe față, el părea să creadă în general în versiunea Unicității. Cu toate acestea, el nu a fost de acord cu Unicitatea, dar nu a oferit niciodată o explicație solidă de ce. El a spus frecvent că Isus este Dumnezeu, dar a mai spus că Isus nu este Dumnezeu. El a respins Trinitatea în întregime. Era sigur că Trinitatea și Unitatea erau greșite, dar fie nu era foarte sigur ce era corect, fie îi era frică să spună asta deschis. Așa interpretăm noi frate. Învățăturile lui Branham despre Dumnezeire. Deci, pe Dumnezeu, frate. Branham ne-a spus ce este în neregulă, dar el nu ne-a spus clar ce este bine în vreun mod semnificativ sau scriptural. (El a afirmat ce era corect în diferite momente, dar doar în treacăt) Dacă ai fi ascultat doar de idolatri, ai fi avut „Iehova din vechime este Isus din nou”, că Trinitatea era a diavolului și alte citate similare. Este trist că nu au putut să fie sinceri în legătură cu fratele. Învățăturile lui Branham și recunosc că nu au fost pe deplin dezvoltate.

Acum, unii oameni au spus: „Frate Branham, tu ești un „Doar Isus”.

Vreau să spun că este o greșeală. Nu sunt „Doar Isus”.

Cineva spune: „Frate Branham, ești un trinitar?”

Ei bine, domnule. Nu sunt un trinitar

- Dumnezeirea explicată (61-0425B) (o predică în care nu a dat nicio bază scripturală pentru credințele sale despre Dumnezeire)

Credem că mesajul său nu a inclus o doctrină complet definită a Dumnezeirii. Cu siguranță nu unul bazat pe scripturi. El știa ce era în neregulă, dar nu era sigur despre ce era bine. Credem că fratele Branham nu avea o înțelegere deplină a Dumnezeirii.

Pentru a da o afirmație foarte precisă: dacă cineva are ocazia să înțeleagă Dumnezeirea în mod corespunzător (o oportunitate pe care puțini oameni o au în vremurile moderne) și o respinge, aceasta ar însemna respingerea lui Isus și, cu adevărat, ar fi hulire. Dar dacă nu au știut niciodată mai bine de la început sau nu au reușit să-l înțeleagă în modul în care a fost explicat, ei pot fi totuși salvați. Toate acestea se împacă cu ceea ce fratele Branham a crezut și a învățat. Pentru că, cu siguranță, a lăsat ușa deschisă trinitarienilor pentru a fi mântuiți, așa cum ați citat dvs. Nu cred că era un nebun, avea ceva logică în minte în spatele a ceea ce spunea.

Fratele Branham era în dreptul său de a condamna doctrina trinității ca fiind o învățătură falsă. A fost inventat de cler în secolele II și III de creștinism. Apostolii nu au predat-o niciodată. Oamenii care au acceptat-o ​​și au știut mai bine L-au respins pe Hristos.

Efeseni 1:3 Binecuvântat să fie Dumnezeu și Tatăl Domnului nostru Isus Hristos

2 Corinteni 5:19 Dumnezeu era în Hristos, împăcând lumea cu Sine

1 Ioan 5:30 Eu însumi nu pot să fac nimic; după cum aud, judec; şi judecata mea este dreaptă; pentru că nu caut voia mea, ci voia Tatălui care M-a trimis.

Matei 19:17 El i-a zis:,,De ce mă numeşti bun? nu există nimic bun decât unul, adică Dumnezeu

1 Corinteni 15:47 Primul om este de pe pământ, pământesc; al doilea om este Domnul din ceruri.

1 Corinteni 15:21 Căci, întrucât prin om a venit moartea, prin om a venit și învierea morților.

Sper totuși că, dacă nu altceva, cel puțin vă demonstrez că există credincioși ai mesajului care nu cred mesajul în modul în care îl interpretați.

Piatra de temelie

Unul dintre martorii oculari ai deschiderii pietrei de temelie a colaborat cu mine în corespondența mea cu dumneavoastră. Mă tem că ai de fapt niște fapte lipsă. Ziua lui Bro. Înmormântarea lui Branham (nu înmormântarea, înmormântarea), un grup de bărbați a luat un ciocan-pilot și a săpat piatra de temelie.

Au săpat în jurul clădirii pentru a coborî până la fundație, apoi, folosind ciocanul cric, au tăiat blocurile de beton pentru a examina ce era în ele. Blocurile erau blocuri tipice de beton cu două cale mari în fiecare. Blocurile în cauză erau ușor sub nivelul solului. În interiorul a trei blocuri diferite au găsit niște resturi de nerecunoscut, cum ar fi pietre, pietre, pământ și unul în special au găsit o cutie de tablă. Capacul cutiei nu fusese sigilat. Înăuntrul cutiei nu mai era decât ciupercă, orice ar fi fost acolo s-a deteriorat complet. Bărbații care l-au dezgropat au fost devastați. Ei au crezut că vor găsi o profeție ascunsă cu privire la întoarcerea fratelui. Branham.

În afară de cutia de tablă, în blocurile de beton nu mai era nimic altceva decât resturi degradate. Cutia de conserve nu era suficient de mare pentru a ține o Biblie de dimensiuni normale. Așa că credem că Biblia trebuie să fi fost pusă în bloc nesigilat și neprotejat. Expusă la umiditate, hârtia se va degrada în două până la șase săptămâni. Pielea, presupunând că învelișul biblic era din piele, s-ar degrada în aproximativ 25 de ani. Biblia ar fi fost acolo de 32 de ani în momentul în care a fost dezgropată. Clădirea fusese inundată în 1937 și a fost sub apă pentru multe zile. Pare complet rezonabil să presupunem că resturile din bloc erau biblia și hârtiile descompuse.

Deci piatra de temelie fusese deja săpată înainte ca mașina să lovească clădirea. A fost a doua oară când a fost dezgropat. Martorul pe care l-ați intervievat pentru a obține faptele dumneavoastră se afla în Arizona la momentul înmormântării. Ne amintim că am râs despre oamenii care au săpat piatra de temelie în 1978 și nu au găsit nimic. Billy Paul și Willard Collins erau amândoi conștienți de prima dezgropare a pietrei de temelie. În acel moment, ei au crezut că descoperirea anterioară era colțul greșit.

Foarte interesant, frate. Branham spusese de mai multe ori „Dacă nu mă crezi, du-te să sapă piatra de temelie”. Exact asta au făcut necredincioșii. Idolatorii sunt ceea ce au fost.

În plus, cred că te înșeli când spui că a fost o Biblie în piatra de temelie.

Concluzie

Te întrebi „A fost aceasta încă o minciună a lui William Branham?” Răspuns: Nu. Vă întrebați: „De ce a spus el că a pus o Biblie cu o profeție în piatra de temelie, când dovezile sunt clare că nu a făcut-o?” Există dovezi, pur și simplu nu ești conștient de ele.

Cred că încerci să fii sincer în lucrurile pe care le prezinți, dar există diverse lucruri în care pur și simplu nu cunoști toate faptele. Nu este vina ta. Este vina așa-zișilor slujitori care v-au învățat versiunea lor întortocheată a Evangheliei. Vă rugăm să nu luați asta ca pe o pedeapsă, dar vă sugerez că poate sunteți puțin prea încrezător în unele dintre declarațiile pe care le faceți pe site-ul dvs. și nu lăsați deschisă posibilitatea unor explicații alternative.

Salutări calde,

ABM

Urmare

BTS,

Scuzele mele, am spus „În plus, cred că te înșeli când spui că a fost o Biblie în piatra de temelie”. Este incorect, pur și simplu nu este în ghilimele pe care le-ați furnizat. Am verificat acest lucru cu un alt ministru pentru a confirma frate. Branham a spus că era o Biblie în piatra de temelie.

Cu respect,

ABM

Răspunsul BTS la urmărirea ABM

Este interesant că niciun cuvânt despre această expediție pentru a intra în piatra de temelie nu a fost vreodată legat de nimeni. Billy Paul nu a menționat-o niciodată. Nu a fost menționat congregației adunate la Branham Tabernacle în anii '70.

Sunt conștient că oamenii sunt pregătiți să mintă pentru a încerca să facă mesajul să pară adevărat sau să își protejeze poziția. Mesajul meu pastorul m-a mințit de mai multe ori. Am refuzat să cred la început dar, în cele din urmă, dovezile au fost clare că a mințit.

Avem exemple online în care oamenii au fotografii photoshopate pentru a face să pară că fotografia de la Houston se află într-adevăr în Sala de Artă Religioasă (complet fictivă) din Washington, DC. Iată imaginea photoshopată și originalul unui exemplu - http://en.believethesign.com/index.php/Games_that_message_people_play

Așa că vă rog să mă iertați când spun că nu am încredere că oamenii care spun că au deschis piatra de temelie „adevărată” spun adevărul. Cred că este mai probabil să mintă.

Mă uimește că, cu numeroasele referințe pe care WMB le-a făcut la lista sa de profeții, orice înregistrare scrisă a profețiilor din 1933 este la fel de evazivă ca tablele de aur ale lui Joseph Smith.

BTS

Răspuns ABM la BTS

BTS,

Înțeleg dacă nu vrei să mă crezi. Dar noi, martorul nostru, avem încredere în ceea ce au văzut ochii lui și în ceilalți oameni care au fost prezenți când s-a întâmplat. Celălalt relatare a martorilor oculari nu ți-a oferit nicio dovadă mai solidă despre relatarea lor decât am avut mine. Deci, nici unul dintre noi nu poate produce altceva decât o relatare a unui martor ocular, voi lăsa totul așa.

În orice caz, chiar dacă vreți să ne ignorați poziția, hârtia și pielea ar fi fost complet degradate până în 1978. Există o explicație complet plauzibilă cu privire la motivul pentru care nu a fost găsită în piatra de colț când a fost dezgropată. Spre deosebire de Joseph Smith, fratele. Branham's nu avea tăblițe făcute din aur care să prevină degradarea.

Sunt de acord că este neobișnuit că Billy Paul nu poate pune pur și simplu o fotocopie a foii Bibliei tatălui său online, astfel încât să o putem vedea. De asemenea, am auzit atât de multe „legende frate Branham” inventate de oameni, încât știu că multe sunt basme inventate. Multe dintre ele nu sunt reale. De aceea atât de mulți dintre noi am trecut mai departe. frate Branham a dispărut și nu tot ceea ce a făcut sau a spus este de apărat. Nu ți-aș da relatări ale martorilor oculari decât dacă aș avea încredere în ele.

Cu respect,

ABM

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Salut. Poti sa-mi scrii parerea ta, doar daca o vei putea face in felul in care ti-ar placea sa o faca altii pentru tine.